Zbyt dużo męczących decybeli w kabinie
Wyposażony w mocny, benzynowy silnik hyundai i30 okazał się zaskakująco oszczędny. Dobre wrażenie popsuł jednak denerwujący hałas w środku auta
Hyundai i30 to, po chevrolecie aveo, kii cee’d i kii sportage, kolejny Koreańczyk z Europy. Samochód zaprojektowało europejskie centrum badawczo-rozwojowe Hyundaia w Ruesselsheim. W tym samym mieście jest również centrala i ośrodek badawczy Opla, jednak styliści koreańskiej firmy, projektując kompaktowy model, zapatrzyli się raczej na auta Volkswagena. Oba samochody mają niezależne zawieszenie tylnych kół, co jest rzadko spotykane w segmencie kompaktów, bardzo podobne są również zestawy wskaźników. Hyundai także ma srebrne ramki wokół prędkościomierza i obrotomierza, a pomiędzy nimi jest pokładowy komputer.
W najdroższej wersji cała deska rozdzielcza wygląda elegancko, plastiki są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta