Wydawcy chcą ograniczać liczbę dodatków do magazynów
Gadżety nie przekładają się już na wzrost zysków wydawców. Wydawnictwa najchętniej zrezygnowałyby z dodatków, ale żadne nie chce być pierwsze
Gadżety dokładane do kolorowych magazynów są coraz mniej skuteczne w promowaniu sprzedaży. Na dodatek dodawanie ich do tytułów jest coraz bardziej kosztowne. Wydawcy najchętniej by z tego zrezygnowali, ale żaden nie chce się zdecydować na ten krok jako pierwszy.
Na razie wydawcy nieśmiało ograniczają liczbę dodatków dokładanych do kolorowych magazynów. Zwłaszcza tych niezwiązanych tematycznie z ich pismami.
– Rentowność wydań z gadżetami zaczęła spadać i to może wpłynąć na politykę wydawców. O ile w 2005 roku dodawanie gadżetów się opłacało, o tyle w kolejnym roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta