Jak nie koreański
Chevrolet captiva produkowany jest w Korei, w wykupionych przez General Motors zakładach Daewoo. W rodzimym kraju sprzedawany jest pod tą właśnie nazwą. To pierwszy koreański samochód z napędem na cztery koła
Terenowa captiva jest dość wysoko zawieszona – podwozie znajduje się 20 cm nad jezdnią, ale niski próg ułatwia wejście i zajęcie miejsc. Koreańczycy wykorzystali podwozie suzuki vitara, dostosowując je do potrzeb swoich i opla, który także jest produkowany w Korei i sprzedawany pod nazwą Antara.
Wygodny i czasem pojemny
Fotele kierowcy i pasażera zamontowane są bardzo wysoko, jezdnię widać daleko do przodu. Widoczność na boki ograniczają szerokie przednie słupki. Same fotele są wygodne i obszerne. Captiva ma 465 cm długości i może być zamówiona w wersji pięcio- lub siedmiomiejscowej. W tej ostatniej w bagażniku zamontowano dwa indywidualne fotele. Bez większego kłopotu dostałem się do nich po...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta