Reklamowe starcie Internetu i telewizji
Dla stacji tv sieć staje się kolejnym medium, które może pomóc w zwiększaniu ich przychodów
Pod względem przychodów z reklam Internet systematycznie przeskakuje kolejne media. Wpierw prześcignął radio, teraz goni prasę, a zdaniem analityków firmy badawczej IDC już w 2012 r. powinien prześcignąć telewizję. I to na najbardziej rozwiniętym rynku reklamowym świata, czyli w USA.
Nie oznacza to jednak, że nadawcy telewizyjni nie zyskają na rozwoju sieci. – W wielu przypadkach Internet może się bowiem stać po prostu techonologią umożliwiającą dostęp do innych mediów, zwłaszcza do telewizji. Media są już dostępne przez Internet: mamy w sieci radio, gazety, ale przecież e-wydania to nie Internet, bo nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta