BGŻ: 100 milionów złotych nowe placówki
Nowa strategia BGŻ nie jest rewolucyjna. Ma na celu to postawienie mocnego akcentu na bankowość konsumencką
Nadal dla Banku Gospodarki Żywnościowej bardzo ważną grupę klientów stanowić będą rolnicy i firmy działające w branży rolno-spożywczej. Jeśli chodzi o klientów indywidualnych, bank będzie tworzyć ofertę dla tych mniej zarabiających i średniozamożnych. Co ciekawe, połowę przychodów z tej części działalności spółki ma przynosić bankowość konsumencka, a szczególnie sprzedaż kart kredytowych i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta