Wprowadzenie nowej marki to zadanie na pięć lat
Rozmowa: Wojciech Halarewicz, dyrektor generalny Mazda Motor Poland
Rz: Której marce chce pan odbierać klientów?
Wojciech Halarewicz: Chcemy wykorzystać ponad 20-proc. wzrost rynku, którego spodziewamy się w tym roku. Nasza konkurencja to marki japońskie, głównie Toyota i Honda. Ale nawet gdybyśmy zabrali część klientów Toyocie, która dzisiaj ma 11 proc. rynku, to ta firma tego nawet nie odczuje. Oni są w głównym nurcie klientów,a my pozycjonujemy się w niszy. Chcemy trafić do klientów, którzy mają sprecyzowane, wymagania. Chcą się wyróżniać samochodem. Nie zamierzamy walczyć na liczbę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta