Mocny start Mazdy na polskim rynku
Ponad 50 aut sprzedała w Polsce Mazda w ciągu trzech pierwszych dni od rynkowego debiutu
Gdyby taka sprzedaż się utrzymywała, udział marki w rynku zbliżyłby się do 1 proc. już w pierwszym, niepełnym roku działalności. – Wyniki napawają nas optymizmem, choć trzeba pamiętać, że klienci długo czekali na Mazdę w Polsce i to nie są wielkości sprzedaży, które mogą się utrzymywać – mówi Wojciech Halarewicz, dyrektor generalny Mazda Motor Poland.
– Początkowo tej marce będzie bardzo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta