Chwalimy się wszędzie, gdzie możemy
Laureaci plebiscytu Siedem Cudów Polski wybrani w zeszłym roku przez czytelników „Rzeczpospolitej” wykorzystują nowy tytuł w promocji turystycznej. – Plebiscyt odbił się szerokim echem i zwrócił na nas uwagę – mówią
Po ogłoszeniu w ubiegłym roku, że nocna panorama Torunia zajęła drugie miejsce w plebiscycie Siedem Cudów Polski, władze miasta urządziły nad Wisłą wielki pokaz fajerwerków, w którym uczestniczyło kilkanaście tysięcy widzów. Filmowy reportaż z tej hucznej imprezy nagrano na płytę DVD, którą rozprowadzono w 20 tysiącach egzemplarzy.
Ten tytuł ma znaczenie
Nad rzeką urządzono też punkt widokowy, by łatwiej było podziwiać nocną panoramę Starego Miasta z jego licznymi gotyckimi budynkami i murami obronnymi. Można ją też oglądać w tym roku z pokładu wiślanego statku, podczas specjalnych nocnych rejsów. – To, że znaleźliśmy się na liście cudów Polski, ma dla nas ogromne znaczenie. Staramy się o tym przypominać przy każdej okazji, gdy udzielamy informacji o mieście – mówi dyrektor Wydziału Informacji, Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Torunia Andrzej Szmak. – Wykorzystujemy też ten tytuł we własnych publikacjach i w działaniach promocyjnych. Będzie on również elementem długofalowej strategii promocyjnej, którą właśnie przygotowujemy – podkreśla. – W powodzi różnych konkursów i rankingów plebiscyt, w którym wybrano siedem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta