Udane wyjazdy, spokojny wypoczynek
Co się stanie, gdy mimo upływu terminu nie dostanę od organizatora wyjazdu odpowiedzi na reklamację?
Zgodnie z art. 20 ust. 6 ustawy o usługach turystycznych (DzU z 2004 r. nr 223, poz. 2268 ze zm.) istnieje domniemanie, że jeśli organizator wyjazdu nie ustosunkuje się do reklamacji na piśmie w terminie 30 dni od dnia zakończenia imprezy, to uważa się, że uznał reklamację za uzasadnioną. Gdy natomiast zgłosiliśmy reklamację już podczas wyjazdu, to termin 30 dni, po upływie których uznaje się reklamację za uzasadnioną (gdy biuro podróży milczy),...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta