Mała czarna ma konkurencję
W ciągu ostatniego roku nasze wydatki na kawę zwiększyły się o 300 mln zŁ. Rośnie popularność mieszanek. Lider rynku cappuccino, spółka Mokate planuje nową inwestycję – dowiedziała się „Rz”
Blisko 2,5 mld zł wydaliśmy na kawę w ciągu roku do końca maja – wynika z najnowszego raportu firmy Nielsen. To o 15,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Nadal ponad połowa rynku należy do kaw mielonych i ziarnistych. Jednak to nie popyt na nie napędza rynek. – Sprzedaż kawy rośnie w Polsce w szybkim tempie głównie za sprawą kaw rozpuszczalnych. Trend ten powinien się utrzymać – mówi Małgorzata Szlendak, rzecznik Nestle Polska, wicelidera polskiego rynku kawy pod względem wartości sprzedaży.
Nielsen...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta