Lato to czas kampanii reklamowych
Jedna nawet duża kampania reklamowa nie zbuduje wizerunku ani nie przyciągnie na stałe turystów, inwestorów czy studentów. Potrzebne są wieloletnie działania
Najlepiej zacząć od przyjęcia strategii promocji i działać zgodnie z jej wytycznymi. Kraków, który jako pierwsze miasto w Polsce przygotował taką strategię, ma już efekty w postaci 9 milionów turystów rocznie, więcej niż przyjeżdża do Egiptu.
Ciekawe działania w zakresie tworzenia strategii podejmują Gdańsk i Szczecin. Przygotowania Szczecina trwały dwa lata, a w ubiegłym roku przystąpiono do prac nad marką. Trwały pięć miesięcy i kosztowały prawie pół miliona złotych. Efekty już są jednak widoczne. Podobnie w Gdańsku, gdzie na przygotowanie strategii marki na lata 2008 – 2013, w tym na projekt badawczy realizowany przez TNS OBOP, wydano prawie 519 tys. zł.– Strategia marki odpowiada na pytanie o tożsamość Gdańska, jego wyjątkowy charakter. Pokazuje, czym różni się od podobnych miast, co jest w nim niepowtarzalne, jakie są jego główne atuty, w jaki sposób można wykorzystać szanse, które przed nim stoją – podkreślał po ogłoszeniu strategii Paweł Adamowicz, prezydent Gdańska.
Gotową strategię promocji mają też Wrocław, Kielce, Lublin, Bielsko-Biała, Dąbrowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta