Polacy zakochani w sieci
Kryzys tylko na chwilę spowolnił jego rozwój w Polsce. Zalety sprzedaży w Internecie odkrywają nawet firmy nieobecne do tej pory w sieci
Hoopla.pl, portal oferujący sprzęt RTV i AGD, był w 2007 roku szóstym pod względem obrotów sklepem w polskim Internecie. Wydawało się, że jego spektakularny upadek we wrześniu 2008 r. zakończy szybki rozwój e-handlu w naszym kraju. Fora internetowe kipiały od skarg zawiedzionych klientów, a fundusz MCI Management bez zastanowienia pozbył się swoich 42 proc. udziałów w firmie.
Tym bardziej że za Hoopla.pl upadali następni, między innymi istniejący od 1998 r. Vivid.pl, internetowa księgarnia i sklep z płytami. Kryzys gospodarczy miał zgnieść e-sklepy, które, by konkurować ceną, działały na minimalnych marżach. – Okazało się, że internetowe sklepy z RTV i AGD przegrywają z tradycyjnymi dystrybutorami – powiedział wtedy „Rz” Tomasz Czechowicz, prezes MCI Management....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta