W Internecie sprzedajemy, promujemy się lub sprawdzamy kontrahenta
Prowadzący działalność gospodarczą już nie ograniczają się tylko do posiadania własnej strony WWW. Coraz częściej sprzedają w sieci towary. Nie boją się też korzystać z dostępnych form sprawdzania kontrahentów
Niemal każdy właściciel firmy wie, że w sieci może znaleźć potencjalnych klientów. Nie zawsze wiadomo tylko, jak do nich dotrzeć. W tym pomoże posiadanie własnej strony internetowej oraz odpowiednie jej pozycjonowanie.
Prosty adres to połowa sukcesu
Na rynku funkcjonuje coraz więcej firm, które świadczą usługi polegające na profesjonalnym projektowaniu stron internetowych. Warto skorzystać z ich pomocy. Strona internetowa naszej firmy powinna bowiem być nie tylko przejrzysta. Musi przyciągać uwagę osób, które ją odwiedzają. A z tym możemy sobie sami nie poradzić.
Pamiętajmy też, że samo założenie strony nie zwalnia z obowiązku jej aktualizacji. Prezentowane w Internecie towary czy świadczone usługi powinny być jak najdokładniej opisane. Dlatego też co jakiś czas – gdy np. zmieniamy ofertę – warto podać aktualne dane również w Internecie.
Bardzo ważne, aby adres, którym się posługujemy, był krótki i łatwy do zapamiętania. Powinien kojarzyć się z nazwą firmy. Dobrze też, gdy dopilnujemy, aby łatwo było naszą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta