Klient ma dziesięć dni na zwrot towaru
Jeśli sprzedajesz przez Internet, nie możesz liczyć od razu na zyski. Klient może bowiem od umowy odstąpić, i to bez konieczności podawania przyczyny. Ma na to dziesięć dni.
Będziesz wtedy musiał zwrócić mu to, co ci zapłaciłPonieważ coraz więcej osób kupuje w Internecie, przedsiębiorcy przenoszą tam swoją działalność. Aby jednak sprzedawać towary na odległość, trzeba przestrzegać pewnych zasad. Przypominamy, o czym nie można zapominać.
Przede wszystkim dane
Przedsiębiorca musi udostępnić klientom informacje o oferowanych towarach i usługach. Informacje te muszą być jasne i czytelne, a dostęp do nich łatwy. O czym klient musi wiedzieć? Przede wszystkim powinien znać adres elektroniczny usługodawcy oraz imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę i adres. To podstawowe minimum. Klient powinien też otrzymać informację o cenie lub wynagrodzeniu (razem ze wszystkimi możliwymi składnikami). Powinien wiedzieć, jakie są zasady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta