Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szef nie podsłucha każdego podwładnego

23 marca 2010 | Gazeta prawa i podatków | Sylwia Gortyńska

Czy pracodawca może kontrolować rozmowy telefoniczne pracowników, np. nagrywając je?

Odpowiada - Katarzyna Dulewicz partner CMS Cameron McKenna Dariusz Greszta

Pracodawca, przeprowadzając kontrolę w miejscu pracy, musi poinformować pracowników o zasadach i celu monitorowania. Szczegółowe zasady przeprowadzania kontroli powinien uregulować w regulaminie pracy lub w innym dokumencie, np. polityce przeprowadzania kontroli.

Należy pamiętać, że przeprowadzana kontrola musi być adekwatna do celu, który...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8580

Spis treści
Zamów abonament