Ożywienie w turystyce
Od początku roku jest więcej chętnych na zagraniczne wycieczki
Branża turystyczna chce w 2010 roku odbić sobie ubiegłoroczne straty. Ma na to szanse, bo wyniki sprzedaży z ostatnich tygodni są znacznie lepsze od tych z początku 2009 roku. – W lutym odnotowaliśmy 40-procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem. To był najlepszy luty w historii firmy, a marzec także zapowiada się obiecująco – powiedział „Rz” prezes Travelplanet.pl Marcin Przybylski.
Ta giełdowa spółka turystyczna wczoraj opublikowała wyniki finansowe za 2009 rok. Zwiększyła o 4 proc. przychody do poziomu 17,8 mln zł, ale wynik finansowy netto przyniósł stratę w wysokości 0,6 mln zł. Lepszy od poprzedniego jest za to wynik na poziomie EBITDA,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta