Wydawcy inwestują w nisze
Mimo trudnej sytuacji na rynku reklamy wydawcy otwierają nowe pisma. Rośnie liczba wyspecjalizowanych tytułów
W zupełnie nowym kierunku wśród dużych wydawców swoje portfolio pism rozwija teraz np. Burda Publishing Polska, która postanowiła iść za ciosem i po udanym starcie wysokonakładowego pisma „Przyślij przepis” (jego średnia sprzedaż oscyluje w granicach 1 mln egz. miesięcznie), do którego materiały nadsyłają czytelnicy, właśnie ruszyła z dwoma kolejnymi tytułami opartymi na tym pomyśle: „Przepisem na Ogród”, do którego (płatne) porady nadsyłają odbiorcy, i „Moimi Zwierzeniami”. – Takie wysokonakładowe pisma nie utrzymują się głównie z reklam i nie zmieniają struktury przychodów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta