Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydawcy inwestują w nisze

23 marca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki na taką reklamę spadły. Coraz więcej jest więc pism utrzymujących się ze sprzedaży.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na taką reklamę spadły. Coraz więcej jest więc pism utrzymujących się ze sprzedaży.

Mimo trudnej sytuacji na rynku reklamy wydawcy otwierają nowe pisma. Rośnie liczba wyspecjalizowanych tytułów

W zupełnie nowym kierunku wśród dużych wydawców swoje portfolio pism rozwija teraz np. Burda Publishing Polska, która postanowiła iść za ciosem i po udanym starcie wysokonakładowego pisma „Przyślij przepis” (jego średnia sprzedaż oscyluje w granicach 1 mln egz. miesięcznie), do którego materiały nadsyłają czytelnicy, właśnie ruszyła z dwoma kolejnymi tytułami opartymi na tym pomyśle: „Przepisem na Ogród”, do którego (płatne) porady nadsyłają odbiorcy, i „Moimi Zwierzeniami”. – Takie wysokonakładowe pisma nie utrzymują się głównie z reklam i nie zmieniają struktury przychodów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8580

Spis treści
Zamów abonament