Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na zakupy raczej do Biedronki

23 marca 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Tanie sklepy wybiera coraz więcej Polaków. Nawet sieci hipermarketów przegrywają z nimi poziomem cen, które są nadal głównym kryterium wyboru podczas zakupów.
źródło: Rzeczpospolita
Tanie sklepy wybiera coraz więcej Polaków. Nawet sieci hipermarketów przegrywają z nimi poziomem cen, które są nadal głównym kryterium wyboru podczas zakupów.

Co drugi mieszkaniec dużego miasta w Polsce robi zakupy w Biedronce. Ale nie jesteśmy lojalnymi klientami – jedynie 27 proc. robi zakupy w jednej sieci

Jak wynika z najnowszego badania firmy badawczej Market Side przeprowadzonego w marcu na reprezentatywnej próbie mieszkańców miast większych niż 100 tys. mieszkańców, aż 47 proc. ankietowanych robi zakupy w Biedronce. Kolejne w badaniu sieci: Real i Carrefour, zanotowały po 33 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8580

Spis treści
Zamów abonament