Rzut pilotem: Serial sponsorują sweterki w serek
Mam dla państwa dwie wiadomości. Zacznę od świetnej: plasujemy się w światowej czołówce, jeśli chodzi o czas spędzany przed telewizorem. Statystyczny Polak dziennie ogląda przez cztery godziny. Znacznie więcej niż statystyczny Europejczyk, trochę mniej niż statystyczny Amerykanin.
Niech to wystarczy za cały komentarz. Jeszcze lepsza wiadomość jest taka, że wkrótce w polskich telewizjach będzie dużo więcej reklam. W Wielkiej Brytanii ludzie się przed tym obronili, bo Unia dopuszcza odrębność. Nasi rządzący mówią telewizyjnemu badziewiu „Welcome to Poland”. Minimalne przerwy między reklamowymi blokami zostaną skrócone z 20 minut do 10. Dozwolone będzie stosowanie product placement, co oznacza, że np. w „M jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta