Puls zyskuje po zmianie koncesji
Dzięki zmianie ramówki wpływy reklamowe TV Puls były w I kwartale o 150 proc. wyższe niż rok wcześniej
Cennikowe wpływy z reklam TV Puls po trzech miesiącach tego roku wyniosły prawie 123 mln zł, podczas gdy rok wcześniej niecałe 50,4 mln zł – wynika z wyliczeń AGB Nielsen Media Research. Choć TV Puls i tak pozostaje małym graczem w porównaniu z TVN czy Polsatem, udziały stacji w rynku rosną. W marcu tego roku wynosiły według AGB 1,59 proc. (rok wcześniej – 0,84 proc.).
– TV Puls po zmianie koncesji nadaje więcej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta