Ożywienie dopiero po roku uśpienia
Polski rynek reklamy może być wart pod koniec 2011 r. prawie 7,5 mld zł – szacują analitycy domu mediowego ZenithOptimedia
Skok wartości rynku nie będzie jednak zasługą tego, ale dopiero przyszłego roku, gdy wzrost sięgnie 7,3 proc.
W 2010 r. ma być zdecydowanie gorzej. Jeszcze do niedawna analitycy wieszczyli 3,2 proc. wzrostu. W najnowszej prognozie jest to już tylko 1,2 proc. Oczywiście najlepiej będzie sobie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta