Druga tura bez spotów
Przepisy dają mało czasu na reklamę w TV – narzekają politycy i eksperci
– Przed drugą turą prawie nie będzie spotów albo będzie ich tak mało, że nie będą zauważalne – mówi „Rz” polityk ze sztabu kandydata PO Bronisława Komorowskiego.
Ustawa o wyborze prezydenta wprowadza bowiem na klipy wyborcze prezentowane w stacjach telewizyjnych limity czasu, który kandydaci kupują.
Przepisy są w tej sprawie bardzo skrupulatne. Czas na płatne spoty nie może w całej kampanii przekroczyć 15 proc. bezpłatnego czasu przysługującego każdemu komitetowi w TVP i Polskim Radiu. Z arytmetyki wynika, że w tej kampanii każdy sztab może kupić tylko 22 minuty na audycje wyborcze swego kandydata,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta