Problem firm z Euro 2012
Urząd Patentowy odmawia rejestracji znaków towarowych związanych z Euro 2012. Według prawników ma rację, bo wszystkie prawa ma UEFA. Przedsiębiorcy mówią wprost: to nadużycie
Do dziś do Urzędu Patentowego wpłynęło ponad 50 zgłoszeń od firm i instytucji, które chciałyby używać znaku powiązanego z Euro 2012. Zgodę dostała jednak tylko europejska federacja piłkarska UEFA. Polscy przedsiębiorcy otrzymują odmowy.
Wśród nich są mniejsi gracze, jak producent odzieży sportowej Big Sport (starał się o rejestrację znaku Football 2012) czy dystrybutor owoców Orangepol (Gol Passion Euro 2012), ale też ci całkiem poważni, jak Mazowiecka Wytwórnia Wódek i Drożdży Polmos (2012 Vodka) czy firma budowlana AMB Group Polska (Eurostadion...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta