Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Unia dopłaca do reklamy żywności

20 kwietnia 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Miliony na wsparcie produktów spożywczych
źródło: Rzeczpospolita
Miliony na wsparcie produktów spożywczych

Na wsparcie Komisji Europejskiej czeka pięć polskich programów promocyjnych za ok. 60 mln zł

 

Polska ma na swoim koncie 12  kampanii promujących żywność, do których dołożyła się Komisja Europejska. Ich łączny budżet wynosi 33,3 mln euro, czyli ponad 130 mln zł. Wkrótce mogą dołączyć do nich kolejne programy. Związek Sadowników RP chce zachęcać Rosjan i Ukraińców do jedzenia jabłek. Wartość zaplanowanej przez niego kampanii informacyjnej wynieść ma ok. 16 mln zł.

– Komisja Europejska nie dofinansowuje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8908

Spis treści
Zamów abonament