Unia dopłaca do reklamy żywności
Na wsparcie Komisji Europejskiej czeka pięć polskich programów promocyjnych za ok. 60 mln zł
Polska ma na swoim koncie 12 kampanii promujących żywność, do których dołożyła się Komisja Europejska. Ich łączny budżet wynosi 33,3 mln euro, czyli ponad 130 mln zł. Wkrótce mogą dołączyć do nich kolejne programy. Związek Sadowników RP chce zachęcać Rosjan i Ukraińców do jedzenia jabłek. Wartość zaplanowanej przez niego kampanii informacyjnej wynieść ma ok. 16 mln zł.
– Komisja Europejska nie dofinansowuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta