Klienci łowią samochody w sieci
Internet daje znacznie więcej informacji o kupowanym aucie niż sprzedawca w salonie
Jedna piąta nowych samochodów sprzedawanych w Wielkiej Brytanii ma do 2015 r. trafiać do kupujących za pośrednictwem Internetu – wynika z badań firmy GForces. Z kolei analizy firmy doradczej Capgemini wskazują, że jedna czwarta spośród 8 tys. ankietowanych zadeklarowała, że rozważa w przyszłości kupno samochodu przez Internet. W Polsce dopiero robi się przymiarki do sprzedaży nowych aut za pośrednictwem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta