Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci łowią samochody w sieci

20 kwietnia 2011 | Ekonomia | Adam Woźniak Piotr Rudzki dpa
W 2011 roku przyspieszy sprzedaż aut dla klientów indywidualnych. Szacunki mówią o 10-proc. wzroście.
źródło: Rzeczpospolita
W 2011 roku przyspieszy sprzedaż aut dla klientów indywidualnych. Szacunki mówią o 10-proc. wzroście.

Internet daje znacznie więcej informacji o kupowanym aucie niż sprzedawca w salonie

Jedna piąta nowych samochodów sprzedawanych w Wielkiej Brytanii ma do 2015 r. trafiać do kupujących za pośrednictwem Internetu – wynika z badań firmy GForces. Z kolei analizy firmy doradczej Capgemini wskazują, że jedna czwarta spośród 8 tys. ankietowanych zadeklarowała, że rozważa w przyszłości kupno samochodu przez Internet. W Polsce dopiero robi się przymiarki do sprzedaży nowych aut za pośrednictwem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8908

Spis treści
Zamów abonament