Twarde i oszczędne kombi
Seata Ibiza ST prowadzi się pewnie. Mocną stroną jest także oszczędny silnik wysokoprężny. Jednak sportowe tradycje marki zachęciły konstruktorów do wybrania twardego zawieszenia, które nie jest zbyt komfortowe.
Platforma małych aut grupy VW jest bardzo wszechstronna. Konstruktorzy Seata wydłużyli tył Ibizy o 18 cm i stworzyli pojemne kombi - bagażnik mieści 430 l, więcej od Peugeota 207 SW, niemal tyle samo co Renault Clio kombi. Jedynie Skoda Fabia kombi ma znacząco większy bagażnik, o pojemności 550 l. Po złożeniu tylnej kanapy pojemność bagażnika Ibizy wzrasta do 1165 l i jest najmniejsza w klasie. Jednak Seat zawsze prezentował się jako sportowa marka, więc pojemność bagażnika nie ma zasadniczego znaczenia. Nowa Ibiza ma także nieco pojemniejsze od poprzednika wnętrze - nawet wysocy pasażerowie tylnej kanapy mieszczą się z kolanami dzięki wgłębieniom w oparciach przednich foteli.
Seat ma sportowe ambicje, co widać również po doborze zawieszenia. Jest twarde, co...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta