Zakupy grupowe korzystne dla firm
Zdecydowana większość przedsiębiorców jest zadowolona z efektów sprzedaży przez serwisy zakupów grupowych
Z badań portalu GoDealla.pl wynika, że 72 proc. firm, które wykorzystały zakupy grupowe do promocji, chce to zrobić ponownie. 63 proc. uważa, że taka forma jest bardziej efektywna niż wykorzystywane wcześniej reklamy.
Jednak aż 56 proc. nie podjęło wobec klienta korzystającego z promocyjnej oferty żadnych kroków, by zrobił to ponownie, ale już przy pełnej cenie. Widać więc, że potencjał jest duży, ale niewykorzystany w pełni . Liczba serwisów nadal szybko rośnie. Obecnie jest ich już ok. 40, a z własnymi projektami na rynek wchodzą m.in. Agora czy Allegro. – Był taki tydzień, że niemal codziennie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta