Banki walczą o konta
Celebryci pomagają zwiększać liczbę rachunków osobistych
Zaostrza się konkurencja w segmencie kont osobistych. Niedawno z ofensywą wspieraną kampanią reklamową wystartował największy gracz na rynku – PKO BP, wcześniej m.in. Polbank, Millennium, a ostatnio o nowych klientów ostro walczą Kredyt Bank i Meritum Bank.
Niemal w każdym przypadku nowe konta są promowane przez znane osoby. PKO BP wybrał Szymona Majewskiego, Polbank postawił na Justynę Kowalczyk, w spotach Kredyt Banku występują Wojciech Mann i Krzysztof Materna, a Meritum reklamuje Maciej Maleńczuk. Okazuje się, że to skuteczna metoda....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta