Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na zmianę logo są podatkowym kosztem

27 maja 2011 | Prawo | Przemysław Wojtasik

Odświeżenie firmowego wizerunku sporo kosztuje. Nakłady na reklamę, marketing, wystrój salonów i opłaty licencyjne pomniejszą jednak podatkowe przychody

100 mln zł – tyle może kosztować zapowiadana na najbliższe dni zmiana marki Era na T-Mobile. Takich operacji jest coraz więcej.

– Rebranding to zmiana elementów wizualnych firmy, takich jak logo, wygląd punktów sprzedaży czy też repozycjonowanie produktów/usług – mówi Marek Wochna, dyrektor zarządzający w domu mediowym Easymedia. – Przykładów mamy ostatnio wiele: zmiana Idei w Orange, CPN w Orlen, Fortis Banku w BNP Paribas. Przyczyny są różne – zmiany własnościowe, z którymi wiąże się wprowadzanie własnego brandu, ujednolicanie marki czy też po prostu odświeżenie wizerunku i dostosowanie go do aktualnych trendów.

Złożony proces, duże nakłady

– Logo ma ogromny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8938

Spis treści

Nieruchomości komercyjne

Zamów abonament