Nowy hit technologiczny
Dziś premiera „Dead Island” wrocławskiego Techlandu. Jej produkcja pochłonęła 40 mln zł
Wrocławski Techland, jeden z czołowych polskich producentów gier komputerowych, liczy, że jego najnowszy tytuł – „Dead Island", który trafi na sklepowe półki w całej Europie w piątek 9 września (w USA premiera miała miejsce trzy dni temu), stanie się najpopularniejszą polską grą wideo na świecie. Do tej pory palmę pierwszeństwa dzierżył „Wiedźmin" stworzony przez CD Projekt, którego od premiery (miała miejsce jesienią 2007 r.) kupiło prawie 2 mln fanów.
Utrzymany w klimacie horroru „Dead Island" kosztował 40 mln zł, czyli był o ok. 10 mln zł droższy niż „Wiedźmin 2", który zadebiutował...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta