Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy hit technologiczny

09 września 2011 | Ekonomia | Dariusz Wolak
Rynek, który wciąż rośnie
źródło: Rzeczpospolita
Rynek, który wciąż rośnie

Dziś premiera „Dead Island” wrocławskiego Techlandu. Jej produkcja pochłonęła 40 mln zł

Wrocławski Techland, jeden z czołowych polskich producentów gier komputerowych, liczy, że jego najnowszy tytuł – „Dead Island", który trafi na sklepowe półki w całej Europie w piątek 9 września (w USA premiera miała miejsce trzy dni temu), stanie się najpopularniejszą polską grą wideo na świecie. Do tej pory palmę pierwszeństwa dzierżył „Wiedźmin" stworzony przez CD Projekt, którego od premiery (miała miejsce jesienią 2007 r.) kupiło prawie 2 mln fanów.

Utrzymany  w klimacie horroru „Dead Island" kosztował 40 mln zł, czyli był o ok. 10 mln zł droższy niż „Wiedźmin 2", który zadebiutował...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9026

Spis treści

Lista 500

Zamów abonament