Kiedy firma musi się bać buntu konsumentów
Niezadowoleni klienci bojkotują coraz chętniej. Ale rzadko bywają skuteczni
„Mamy bardzo realne sposoby wpływu na to, co pojawia się na ekranach – choćby przez obywatelski protest niepłacenia za abonament, jeżeli prośby i apele pozostaną bez echa" – to fragment listu, który jest odczytywany w kościołach diecezji włocławskiej.
Napisał go biskup Wiesław Mering. Nie chce, by w jury programu „Voice of Poland" w
TVP 2 zasiadał Adam Nergal Darski, lider grupy Behemoth, o którym napisał: „bluźnierca, satanista, miłośnik wcielonego zła". Czy apel przysporzy telewizji kłopotów? – Nie wydaje mi się. Przecież sporo osób i tak już abonamentu nie płaci – uważa prof. Ryszard Cichocki, socjolog z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
To nas nie dotyczy
Marzec tego roku. Wydawnictwo Znak wypuszcza na rynek „Złote żniwa" Jana Tomasza Grossa. Książka od miesięcy wywołuje kontrowersje. Jej przeciwnicy postanawiają się zorganizować. Na Facebooku zakładają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta