Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jesteśmy wierni wartościom, nie firmom

17 grudnia 2013 | Druga strona | Michał Płociński
źródło: archiwum prywatne

Rozmowa: Karol Wolski, psycholog biznesu

Rz: Polacy coraz częściej przenoszą numery telefonów komórkowych do innych operatorów. Czy to oznacza, że coś takiego jak wierność klienta jednej konkretnej firmie czy marce, nie istnieje?

Karol Wolski: W psychologii marketingu nazywamy to lojalnością klientów. Na Zachodzie badania na ten temat prowadzone są od lat 70. XX wieku. Wciąż nie wiemy jednak tego, czy ludzie wraz z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament