Polskie marki nabierają siły
ranking „Rz” | Do prawie 60 miliardów złotych wzrosła w tym roku łączna wartość 330 najcenniejszych naszych marek.
Orlen, PKO Bank Polski i Biedronka to trzy najdroższe polskie marki. Ich łączna wartość przekracza 10,6 mld złotych. Trójka liderów naszego zestawienia zapewnia ponad jedną szóstą wartości marek, które w tym roku wyceniamy już po raz dziesiąty.
Jubileuszowe wydanie rankingu potwierdza, że większość rodzimych brandów systematycznie zyskuje na wartości. W tym roku 60 proc. marek obecnych na liście zanotowało wzrost, a w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta