Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie marki nabierają siły

17 grudnia 2013 | Pierwsza strona | Anita Błaszczak
Dziś specjalny dodatek do „Rz”
źródło: Rzeczpospolita
Dziś specjalny dodatek do „Rz”
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

ranking „Rz” | Do prawie 60 miliardów złotych wzrosła w tym roku łączna wartość 330 najcenniejszych naszych marek.

Orlen, PKO Bank Polski i Biedronka to trzy najdroższe polskie marki. Ich łączna wartość przekracza 10,6 mld złotych. Trójka liderów naszego zestawienia zapewnia ponad jedną szóstą wartości  marek, które w tym roku wyceniamy już po raz dziesiąty.

Jubileuszowe wydanie rankingu potwierdza, że większość rodzimych brandów systematycznie zyskuje na wartości. W tym roku 60 proc. marek obecnych na liście zanotowało wzrost, a w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament