Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekoladowa tradycja traci swą siłę oddziaływania

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
Grzegorz Urbanek
autor zdjęcia: Marian Zubrzycki
źródło: Fotorzepa
Grzegorz Urbanek
Najsilniejsze marki 2013 - Poniższa tabela przedstawia ranking wraz z oceną punktową siły marek
źródło: Rzeczpospolita
Najsilniejsze marki 2013 - Poniższa tabela przedstawia ranking wraz z oceną punktową siły marek

Choć Wedel od lat pozostaje najsilniejszą spośród polskich marek, to jego przewaga jest minimalna.

Grzegorz Urbanek

Po raz kolejny Wedel wygrał cały ranking siły marek. I to mimo że nie udało mu się znaleźć na pierwszym miejscu w żadnym z rankingów szczegółowych.

W dwóch najwyżej punktowanych wskaźnikach szczegółowych – prestiżu i postrzeganej jakości, najstarsza czekoladowa marka w Polsce zajęła odpowiednio drugie i trzecie miejsce. Na drugim miejscu uplasowała się Lubella (rok temu pozycja trzecia). Wicelider poprzedniej edycji rankingu, marka Winiary, spadła na najniższe, trzecie miejsce na podium.

W tym roku wyhamował marsz w górę rankingu marki Biedronka. Po dużym wzroście siły...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament