Czekoladowa tradycja traci swą siłę oddziaływania
Choć Wedel od lat pozostaje najsilniejszą spośród polskich marek, to jego przewaga jest minimalna.
Grzegorz Urbanek
Po raz kolejny Wedel wygrał cały ranking siły marek. I to mimo że nie udało mu się znaleźć na pierwszym miejscu w żadnym z rankingów szczegółowych.
W dwóch najwyżej punktowanych wskaźnikach szczegółowych – prestiżu i postrzeganej jakości, najstarsza czekoladowa marka w Polsce zajęła odpowiednio drugie i trzecie miejsce. Na drugim miejscu uplasowała się Lubella (rok temu pozycja trzecia). Wicelider poprzedniej edycji rankingu, marka Winiary, spadła na najniższe, trzecie miejsce na podium.
W tym roku wyhamował marsz w górę rankingu marki Biedronka. Po dużym wzroście siły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta