Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Święto mocnych polskich marek

17 grudnia 2013 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Główną nagrodę w konkursie Młoda Marka Sukcesu zdobyła w tym roku Fibaro. Na zdjęciu od lewej: Beata Mońka, prezes GBC, wydawcy „Rzeczpospolitej”, Zbigniew Jagiełlo, prezes PKO BP, fundatora nagrody głównej, Joanna Ossowska, dyrektor marketingu  w Fibar Group oraz Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”
źródło: Rzeczpospolita
Główną nagrodę w konkursie Młoda Marka Sukcesu zdobyła w tym roku Fibaro. Na zdjęciu od lewej: Beata Mońka, prezes GBC, wydawcy „Rzeczpospolitej”, Zbigniew Jagiełlo, prezes PKO BP, fundatora nagrody głównej, Joanna Ossowska, dyrektor marketingu w Fibar Group oraz Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”
Najcenniejsze polskie marki są warte łącznie prawie 60 miliardów złotych
źródło: Rzeczpospolita
Najcenniejsze polskie marki są warte łącznie prawie 60 miliardów złotych

Ranking „Rz” | Czołówka najdroższych rodzimych brandów to przedstawiciele tradycyjnych branż: paliw, finansów i handlu.

Deszcz nagród spadł w poniedziałkowy wieczór na najdroższe i najmocniejsze polskie marki podczas uroczystej gali ogłoszenia wyników Rankingu Najdroższych Polskich Marek, który już po raz 10. publikuje „Rzeczpospolita". Obok laurów dla Orlenu, który od siedmiu lat nieprzerwanie jest najdroższym krajowym brandem, nagrodziliśmy także najmocniejsze marki w 12 branżowych kategoriach.

W wielu z nich z liderzy utrzymują swą pozycję od lat – w kategorii słodycze i lody nieprzerwanie królem mocy pozostaje Wedel, podobnie jak wśród marek finansowych – PKO Bank Polski. W kategorii produktów niespożywczych od lat konkurenci z branży jubilerskiej nie są w stanie odebrać palmy pierwszeństwa marce Apart. Z kolei wśród brandów firmujących odzież i obuwie swą pozycję umacnia Reserved, w mediach liderem pozostaje TVN, w handlu zaś króluje Allegro.pl.

Statuetkę dla najmocniejszej marki napojów alkoholowych już po raz piąty odebrał w tym roku brand Tyskie, wśród bezalkoholowych po raz trzeci triumfował Tymbark, w usługach ponownie na szczycie podium stanął komunikator Gadu-Gadu, a Ziaja po raz drugi okazała się najmocniejszą wśród krajowych marek kosmetyków.

Zmiany na pozycji lidera nastąpiły w dwóch kategoriach – wśród marek telekomunikacyjnych na pierwsze miejsce wskoczył Play,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament