Makarony to nie wszystko
Lubella liderem mocy wśród produktów żywnościowych
Beata Drewnowska
Rok 2013 będzie przełomowy dla grupy Maspex. Po raz pierwszy w historii jej przychody przekroczą 3 mld zł. Lepsze wyniki będą m.in. zasługą rosnącej sprzedaży produktów pod marką Lubella. W tym roku awansowała ona o jedno oczko i została najmocniejszą marką spożywczą w naszym kraju.
Lubella to przede wszystkim najpopularniejsze makarony w Polsce. Przypada na nie niemal co trzecia złotówka wydawana przez nas w ciągu roku na świderki i penne.
Ale Lubella to także znane płatki śniadaniowe, mąki, kasze czy paluszki. Od pewnego czasu swój wizerunek marka buduje również na kulinariach: sosach i daniach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta