Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Makarony to nie wszystko

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
RANKING MOCY MAREK - Pozostałe produkty żywnościowe
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK - Pozostałe produkty żywnościowe
źródło: Rzeczpospolita

Lubella liderem mocy wśród produktów żywnościowych

Beata Drewnowska

Rok 2013 będzie przełomowy dla grupy Maspex. Po raz pierwszy w historii jej przychody przekroczą 3 mld zł. Lepsze wyniki będą m.in. zasługą rosnącej sprzedaży produktów pod marką Lubella. W tym roku awansowała ona o jedno oczko i została najmocniejszą marką spożywczą w naszym kraju.

Lubella to przede wszystkim najpopularniejsze makarony w Polsce. Przypada na nie niemal co trzecia złotówka wydawana przez nas w ciągu roku na świderki i penne.

Ale Lubella to także znane płatki śniadaniowe, mąki, kasze czy paluszki. Od pewnego czasu swój wizerunek marka buduje również na kulinariach: sosach i daniach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament