Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rada Polskich Marek

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
Jolanta Wiśniewska
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Jolanta Wiśniewska
Marek Podstawa
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Marek Podstawa
Beata Mońka
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Beata Mońka
Zbigniew Jagiełło
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Zbigniew Jagiełło
Andrzej Klesyk
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Andrzej Klesyk

Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia

Niełatwo jest porównywać marki, które reprezentują tak różnorodne branże jak uczestnicy konkursu Młoda Marka Sukcesu. Jest jednak kilka punktów, które ich łączą niezależnie od sektora; wszystkie marki potrzebują energii, kreatywności i entuzjazmu, by się przebić na rynku. Dobry brand buduje się latami, więc chcąc zdobyć swą pozycję na rynku w krótkim czasie – a właśnie tego oczekujemy od Młodej Marki Sukcesu – trzeba mieć jeszcze więcej dynamizmu i wykazać się jeszcze większą kreatywnością. Większości tegorocznych kandydatów w konkursie energii nie brakuje. To jednak nie wszystko. Niezwykle istotna jest  również osobowość marki – coś, co ją będzie wyróżniać na rynku i zwróci uwagę konsumentów. Tę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament