Rada Polskich Marek
Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia
Niełatwo jest porównywać marki, które reprezentują tak różnorodne branże jak uczestnicy konkursu Młoda Marka Sukcesu. Jest jednak kilka punktów, które ich łączą niezależnie od sektora; wszystkie marki potrzebują energii, kreatywności i entuzjazmu, by się przebić na rynku. Dobry brand buduje się latami, więc chcąc zdobyć swą pozycję na rynku w krótkim czasie – a właśnie tego oczekujemy od Młodej Marki Sukcesu – trzeba mieć jeszcze więcej dynamizmu i wykazać się jeszcze większą kreatywnością. Większości tegorocznych kandydatów w konkursie energii nie brakuje. To jednak nie wszystko. Niezwykle istotna jest również osobowość marki – coś, co ją będzie wyróżniać na rynku i zwróci uwagę konsumentów. Tę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta