Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zamienić siłę tradycji na moc nowoczesnych technologii

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
Krzysztof Kruszewski
źródło: Rzeczpospolita
Krzysztof Kruszewski

Rankingi marek | Rozwój rodzimych gigantów telekomunikacyjnych to dobry znak na przyszłość

Krzysztof Kruszewski

Patrząc na czołówkę firm w najnowszym Rankingu Najcenniejszych Marek Polskich „Rzeczpospolitej", nasuwa się wniosek, że istnieje tu duże rozdrobnienie pod względem reprezentowanej branży.

W pierwszej dziesiątce rankingu mamy trzy firmy z sektora finansowego (banki i ubezpieczyciele), po dwie marki z branży paliwowej, telekomunikacyjnej oraz producentów żywności.

Pierwszą dziesiątkę uzupełnia jeden przedstawiciel handlu detalicznego. W większości przypadków firmy te mają bardzo bogatą tradycję obecności na polskim rynku sięgającą niejednokrotnie wielu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament