Polak bardziej wierny telefonom komórkowym
Konsumenci | Atrakcyjna cena wygrywa często z lojalnością wobec lubianej marki
Anna Szymańska
Lojalność konsumentów wobec marki jest zjawiskiem niezwykle pożądanym. Wpływa na nią nie tylko jakość produktu.
Ważne są również takie czynniki jak cena czy wygląd. Są to tylko niektóre elementy, na podstawie których konsument podejmuje decyzje o zakupie. Widzimy także pewną korelację pomiędzy częstotliwością zakupu a poziomem lojalności: im częściej kupujemy dany produkt, tym jesteśmy mniej lojalni wobec marki.
Kryzysowe oszczędności a przywiązanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta