Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polak bardziej wierny telefonom komórkowym

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
Anna Szymańska
źródło: materiały prasowe
Anna Szymańska
źródło: Rzeczpospolita

Konsumenci | Atrakcyjna cena wygrywa często z lojalnością wobec lubianej marki

Anna Szymańska

Lojalność konsumentów wobec marki jest zjawiskiem niezwykle pożądanym. Wpływa na nią nie tylko jakość produktu.

Ważne są również takie czynniki jak cena czy wygląd. Są to tylko niektóre elementy, na podstawie których konsument podejmuje decyzje o zakupie. Widzimy także pewną korelację pomiędzy częstotliwością zakupu a poziomem lojalności: im częściej kupujemy dany produkt, tym jesteśmy mniej lojalni wobec marki.

Kryzysowe oszczędności a przywiązanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament