Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie firmy doceniają wartość marek

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
Paweł Jabloński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
źródło: Rzeczpospolita
Paweł Jabloński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”

Marki, brandy, logo – te pojęcia stają się coraz ważniejsze dla polskich firm. To nie tylko efekt zaostrzającej się konkurencji na krajowym rynku, ale również zagranicznej ekspansji polskich firm, która w ostatnim czasie gwałtownie przyśpieszyła. Wiadomo, że tylko posiadanie własnej znanej marki jest gwarancją opłacalnego eksportu. Inaczej jest się skazanym na rolę podwykonawcy i związane z tym znacznie niższe przychody.

„Rzeczpospolita" od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament