Czas na sukces nowych technologii
Konkurs | Po okresie królowania brandów spożywczych zwyciężył reprezentant IT, Fibaro
Anita Błaszczak
Wynik tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu, dobrze wpisuje się w tak oczekiwaną przez polityków i ekonomistów tendencję wzrostu znaczenia w naszej gospodarce nowoczesnych technologii. W dwóch poprzednich latach walka o tytuł Młodej Marki Sukcesu rozgrywała się między brandami reprezentującymi szeroko rozumiany rynek spożywczy. Natomiast w tym roku silną reprezentację w finale miały marki związane z IT.
Prestiżowy tytuł i wartą 400 tys. zł kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski zdobyła firma Fibaro, oferująca bezprzewodowy system tzw. inteligencji budynkowej. Jest to jedna z najmłodszych marek startujących w tym roku w konkursie. W dodatku firmuje młodą usługę, która na razie jest nowinką na polskim rynku.
Wsparcie dla ambitnych
Wyróżnienie, które zdobyła marka Świeże Soki Cymes, dowodzi jednak, że branża żywności nadal trzyma się mocno. Nic dziwnego. Właśnie w przypadku produktów spożywczych polskość marki jest jej silnym atutem docenianym przez krajowych konsumentów, którzy cenią tradycję i lokalne smaki.
Polskość jest też jednym z głównych kryteriów w naszym konkursie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta