Perłowa rocznica pomogła liderowi
Pozostałe produkty niespożywcze | Podium bez zmian, sieci jubilerskie nadal są na fali
piotr mazurkiewicz
O ponad 2 proc. wzrosła w ciągu roku moc marki Apart, który od lat jest zdecydowanym liderem kategorii pozostałe produkty niespożywcze. To bardzo zróżnicowana kategoria obejmująca zarówno brandy meblowe, jak i paliwowe oraz te z branży ceramicznej. Jednak czołówka od lat jest niezmienna i tworzą ją trzy marki poznańskch firm jubilerskich – Apart, W.Kruk oraz Yes. Wszystkie doskonale znane na rynku i w sumie kierowane do tego samego odbiorcy – Apart ma salony Exlusive z produktami z najwyższej półki. W.Kruk podkreśla obecność w tym segmencie choćby butikami marki Rolex.
Liderem i w mocy marki, i w biznesie jest Apart generujący najwyższe przychody oraz zarządzający największą siecią sklepów. Ma on też najwyższe notowania prestiżu marki –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta