PKO BP stawia na mobilność
Banki | W tym roku instytucje finansowe wiele zrobiły dla wzmocnienia brandów
Monika Sajewicz
PKO Bank Polski nie tylko zwiększa swoje udziały na rynku bankowym, ale też wzmacnia siłę marki, a przy tym nie oddaje palmy pierwszeństwa od początku pojawienia się w naszym rankingu, czyli od 2006 r.
Bank po raz pierwszy w historii polskiego rynku przekroczył granicę 200 mld zł aktywów, a w przyszłym roku wzmocni się skokowo poprzez przejęcie banku Nordea.
Razem z ekspansją rynkową konsekwentnie zmienia wizerunek z instytucji konserwatywnej na taką, która skutecznie walczy o młodych klientów i oferuje innowacyjne produkty. W ubiegłym roku zakończył rewitalizację placówek, zmieniając ich zewnętrzne oznakowanie. Warto też podkreślić, że PKO Bank Polski jest liderem we wprowadzaniu nowego standardu płatności mobilnych.
Znakiem firmowym banku są kampanie reklamowe z udziałem Szymona Majewskiego. Często zmieniają się nie tylko same spoty, ale także ich charakter. Ostatnie cykle są utrzymywane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta