Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki stawiają na samoobsługę

14 stycznia 2014 | Ekonomia i Rozwój
Klienci chcą mieć dostęp do usług bankowych non-stop
źródło: Rzeczpospolita
Klienci chcą mieć dostęp do usług bankowych non-stop

technologie | Maszyny będą wypierać tradycyjne bankowe oddziały. Zaciąganie kredytu nigdy nie było tak proste.

Michał duszczyk

Kilka dużych polskich banków przymierza się do wprowadzenia wirtualnych oddziałów – wynika z informacji „Rz".

Chodzi o zastąpienie części dotychczasowych placówek urządzeniami przypominającymi bankomat. Maszyny będą jednak znacznie bardziej wyrafinowane – wyposażone są m.in. w czujniki biometryczne, kamerę, skaner dokumentów, drukarkę oraz ekran dotykowy. Klient m.in. za pośrednictwem telekonferencji będzie mógł połączyć się z pracownikiem banku, otworzyć konto, zamówić i odebrać kartę bankową, a nawet wziąć kredyt. Tymczasem automat zrobi kawę.

Bankowe kapsuły

W Polsce o stawianiu automatów zamiast oddziałów myśli kilka banków. – Pierwsze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9737

Wydanie: 9737

Spis treści

Okładka o Papieżu

Zamów abonament