Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska to jeden z naszych największych rynków

19 lutego 2015 | Ekonomia
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa

Olgierd Dobrzyński | Kanał naziemny byłby uzupełnieniem naszej oferty dla płatnej TV – mówi szef Discovery Networks i Eurosportu w Europie Środkowej.

Rz: Startują państwo w konkursie na inwestora TVN, interesują się nowym multipleksem naziemnej telewizji. Jak ważnym rynkiem jest Polska dla Discovery i czego jeszcze należy się w tym roku spodziewać?

Olgierd Dobrzyński: Polska to jeden z największych rynków, na jakich działamy – czwarty na świecie i pierwszy w naszym regionie, przed Niemcami i Rosją. Ostatnio zakończyliśmy transakcję przejęcia kontrolnego pakietu w Eurosporcie, trwała ona prawie dwa lata, bo udziały przejmowaliśmy etapami i dziś mamy w Polsce dziewięć marek telewizyjnych. Rozwijamy portfolio naszych kanałów – w 2013 r. przekształciliśmy np. Discovery World w Discovery Turbo Xtra, zmieniło się też Discovery Life (wcześniejsze Animal Planet w SD) – to teraz kanał poświęcony stylowi życia, kierowany do rodzin. To wszystko wiąże się ze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10070

Wydanie: 10070

Spis treści
Zamów abonament