Polska to jeden z naszych największych rynków
Olgierd Dobrzyński | Kanał naziemny byłby uzupełnieniem naszej oferty dla płatnej TV – mówi szef Discovery Networks i Eurosportu w Europie Środkowej.
Rz: Startują państwo w konkursie na inwestora TVN, interesują się nowym multipleksem naziemnej telewizji. Jak ważnym rynkiem jest Polska dla Discovery i czego jeszcze należy się w tym roku spodziewać?
Olgierd Dobrzyński: Polska to jeden z największych rynków, na jakich działamy – czwarty na świecie i pierwszy w naszym regionie, przed Niemcami i Rosją. Ostatnio zakończyliśmy transakcję przejęcia kontrolnego pakietu w Eurosporcie, trwała ona prawie dwa lata, bo udziały przejmowaliśmy etapami i dziś mamy w Polsce dziewięć marek telewizyjnych. Rozwijamy portfolio naszych kanałów – w 2013 r. przekształciliśmy np. Discovery World w Discovery Turbo Xtra, zmieniło się też Discovery Life (wcześniejsze Animal Planet w SD) – to teraz kanał poświęcony stylowi życia, kierowany do rodzin. To wszystko wiąże się ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta