Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rekompensata za zmarnowany urlop

03 sierpnia 2015 | Prawo | Robert Horbaczewski

Turysta nie ma obowiązku godzić się na zaproponowany przez biuro podróży hotel zastępczy, zwłaszcza jeśli nie spełnia on jego oczekiwań 
i jest w dużo gorszym standardzie niż ten 
z pierwotnej oferty.

Pan R. w grudniu 2010 r. wykupił dla trzyosobowej rodziny dwutygodniową wycieczkę all inclusive na Cypr do czterogwiazdkowego hotelu – w cenie ok. 13 tys. zł. Wybrany hotel miał bogatą ofertę. Przewidziana była degustacja wina, nauka nurkowania, muzyka na żywo, wieczorki tematyczne, rejs łodzią podwodną. To miał być wymarzony urlop.

Biuro podróży na dwa tygodnie przed terminem odwołało wycieczkę z powodu zbyt małego zainteresowania. W ramach oferty zastępczej zaproponowało pobyt w hotelu o innej lokalizacji, w gorszym standardzie, w bliskiej odległości od dwupasmowej ulicy, z mniejszymi pokojami, bez tak bogatej oferty all...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10208

Wydanie: 10208

Spis treści
Zamów abonament