Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Treść reklamy nie wpływa na stawki

03 sierpnia 2015 | Prawo | SS

Opłaty za zajęcie 
pasa drogowego 
pod reklamy nie mogą
 być uzależnione 
od ich treści – uznał wojewoda opolski. Wpływ na nie może mieć tylko rodzaj nośnika.

Rada Miejska w Ozimku ustaliła stawki opłat za zajęcie pasa drogowego, ale zróżnicowała ich wysokość w zależności od treści reklamy.

I tak, stawki za reklamy:

- o powierzchni nieprzekraczającej 0,25 mkw. umieszczone na obiekcie, w którym prowadzona jest działalność gospodarcza, zawierające wyłącznie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10208

Wydanie: 10208

Spis treści
Zamów abonament