Auto z reklamą bez 100 proc. odpisu
Samochód z logo firmy może być też wykorzystywany na potrzeby prywatne – uznał fiskus.
Oklejenie reklamami i zakup tablic rejestracyjnych nawiązujących do nazwy firmy nie wystarczy do odliczenia 100 proc. wydatków związanych z samochodem osobowym. Trzeba prowadzić ewidencję jego przebiegu potwierdzającą, że jest wykorzystywany wyłącznie na potrzeby działalności gospodarczej. Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Poznaniu.
Wystąpił o nią przedsiębiorca zajmujący się doradztwem na rynku nieruchomości. Chce kupić na potrzeby firmy samochód osobowy. Będzie nim dojeżdżał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta