Murapol to największy deweloper w Polsce. Jaka jest jego strategia?
Przede wszystkim - dywersyfikacja geograficzna. Firma nie chce się uzależniać od jednego czy dwóch rynków. Dlatego aktualnie prowadzi inwestycje w dziesięciu miastach w Polsce (w tym w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku), w czterech kolejnych toczą się przygotowania do uruchomienia projektów. Jednocześnie trwają analizy możliwości inwestowania w innych lokalizacjach średniej wielkości.
- W naszej ocenie w wielu miastach mieszkańcy czekają na nowe, nowoczesne budynki, co sprawia, że rynek dla naszej działalności istnieje nie tylko w Warszawie czy Krakowie, ale również w Zabrzu, Szczecinie czy Lublinie - twierdzi Michał Sapota, prezes Murapolu.
Firma rozpoczyna ekspansję na rynki Europy Zachodniej. Jeszcze w tym roku spółka zależna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta