Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Zmiana nawyków klientów to szansa dla pomysłowych firm

01 lipca 2020 | Raporty RZ
Przenoszenie kontaktów biznesowych  do internetu  to trend widoczny już od wielu lat.  W ostatnich tygodniach mocno przybrał  na sile
źródło: Shutterstock
Przenoszenie kontaktów biznesowych do internetu to trend widoczny już od wielu lat. W ostatnich tygodniach mocno przybrał na sile

GOSPODARKA | Pandemia zrewolucjonizowała sposób, w jaki pracujemy, uczymy się i spędzamy wolny czas KATARZYNA KUCHARCZYK

Nowe aplikacje do nauki zdalnej, wirtualizacja stanowisk pracy, cyfrowi asystenci, technologie usprawniające handel przez internet – to tylko przykłady rozwiązań, jakie w ostatnich tygodniach zyskują na popularności. Są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby i przyzwyczajenia po wybuchu pandemii.

– Właściciele firm powinni wykorzystać ten czas na wzmocnienie swoich długoterminowych strategii i stworzenie bezpieczniejszych, bardziej stabilnych modeli biznesowych – radzi Jakub Czerwiński, wiceprezes sprzedaży z firmy Adyen.

Jak dodaje, w ostatnich miesiącach byliśmy świadkami wprowadzania rozwiązań, które okazały się bardzo przydatne. Można wymienić choćby e-recepty czy „kupuj online, odbieraj w sklepie". Do tego dochodzi fala tsunami w postaci świeżo upieczonych aplikacji mobilnych.

– Bardzo adekwatny do obecnej sytuacji jest krążący po sieci ironiczny obrazek z pytaniem: „Kto odpowiada za cyfrową transformację twojej firmy? CTO (dyrektor ds. technologii – red.), CEO (dyrektor zarządzający – red.) czy Covid-19?". Oczywiście jako poprawna odpowiedź wskazana jest ta ostatnia. To dobrze obrazuje zmiany w naszym zachowaniu. Ostatni z nieprzekonanych postanowili zaufać cyfrowemu światu – mówi Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures.

Jest to okazja dla wielu startupów. Dobrym przykładem jest Booksy, które mimo przestoju w działalności powróciło na rynek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11698

Wydanie: 11698

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament